Jobb-blogg!

Nu börjar jag bli lite sliten, har jobbat hela dan idag och har blivit en riktig kontorsråtta.. tihi... Idag har jag suttit och lagt in intresseanmälningar på lägenheter i på datorn och sorterat pappersvarianterna i pärmar... Och nu sitter jag och skriver in reparationsjournaler i datasystemet, när olika lägenheter har blivit renoverade och vad som har gjorts... Helt ok, men nu börjar jag bli lite småtrött... Är helt förvirrad och i huvudet snurrar en massa ord som "tvättställ", "blandare", "omtapetsering" och "snickerimålning"...

Ikväll blir det nog en lugn kväll, jag är ju helt slut efter en HEL dags arbete, är sugen på nachos och guacamo och titta på "let's dance"... måste ju skriva läsrapport hela helgen antagligen, fast imorgonkväll ser det ut att bli utgång på Norrlands i varje fall!! Wonderful! jag behöver få vara lite social!! Och så vill jag ju locka håret igen... :)

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback