Lägesrapport: PM

Har skrivit svar på 3 frågor av 6... med andra ord har jag kommit halvvägs...och klockan börjar närma sig 23.00 (=min lägga mig-tid)... I guess det kommer bli en lååång natt igen... Vi ska skriva typ två sidor svar på varje fråga, det är ju inget man gör i en handvändning...  Varför blir det alltid så här för mig?

Nä, jag får ta en kalldusch och vakna till liv igen!! Nästa fråga jag ska skriva om lyder som följer:     

Diskutera innebörden i det för intressegruppsforskningen centrala begreppsparet  pluralism-korporatism. Utgå härvid från litteraturen och resonera vidare själv kring fördelar/nackdelar med de definitioner du mött där.

Jag är taggad som fan, bara å hugga i!!

Eller not... blä, jag vill sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback