Mot Eskilstown!

Det ser ut att bli hembesök i helgen. Jag har inte varit hemma sedan nyår men nu är det alltså dags för mig att ta mig en "Eskilstuna weekend" igen (jag förstår om är lite avis, hehe), det ska bli trevligt att träffa min kära familj igen, jag känner mig som den onda dottern som nästan aldrig är hemma... Det blir hur som helst en fullspäckad helg, man måste klämma in att umgås med så många som möjligt, ikväll har jag bjudit in mig på middag hos mamma, imorgon ska jag hem till farmor och äta semla och på lördag ska pappa och jag på shoppingutflykt, jag måste rusta upp hans vårgarderob lite, och så kanske jag hittar nått fint till mig själv oxå! =)

Nu måste jag plugga och sen packa lite!



Kommentarer
Postat av: Josse

Du är verkligen inte den enda onda dottern, själv har jag inte besökt min "hometown" (eller snarare "homevillage" sedan jul...hmmm. Hoppas att du får det trevligt! Kram

Postat av: Sofia

Josse: Man får inte glömma bort sin familj helt och hållet... de är ju trots allt ganska bra att ha ibland, det känns bra att vara hemma en sväng! Kram på dig!

2006-03-23 @ 23:29:49
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Sigbjorninga

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 13:01:46
URL: http://sigbjorninga.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback