OOOPS!

Gick precis ut för att hämta posten... det enda jag fann var följande:

Tv-pejling i ditt bostadsområde
Hur är det med tv-avgiften i ditt hushåll? Vi besöker nu hushåll där det inte finns någon tv-avgift registrerad. Tv-avgiften är lagstadgad och reglerna är enkla - har du tv-mottagare ska du betala tv-avgift. etc etc

Ja... hur står det till med tv-avgiften i mitt enkla hushåll? Vaddå? Jag har väl ingen tv, host host, jag är ju bara en fattig student.... Den är ju så väldigt liten att den knappt syns... dessutom så visar dem ju bara gamla repriser ändå...

Man får väl tacka för förvarningen i varje fall!

Alla mina vänner: Ska ni komma och hälsa på, please... ring innan, annars kommer jag nämligen inte att öppna dörren!


Kommentarer
Postat av: ola

Hej
Jag heter John Pejlman och jobbar på Radiotjänst i Kiruna. Vi har noterat att du på din blogg antyder att du innehar en tv-apparat. Var vänlig faxa in 1450 kronor till oss omgående.

2006-03-06 @ 15:37:30
Postat av: Sofia

ooooops...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback