Skitdålig läsrapport

Jag skäms över min läsrapport som jag precis mailade in... den blev så dålig.. :( Jag hade ju tänkt sitta och skriva hela dan igår men jag var så seg och kom inte igång förrän sent på kvällen, därav den undermåliga kvaliteten... Är faktiskt ganska nöjd med mina två tidigare rapporter, men den här... ja, jag finner inte ord, det blev mest en massa ordbajsande känns det som!!
 
Nu ska jag i varje fall försöka gå upp och ta mig in till stan, nu påbörjas sista kursveckan och den ska handla om partikulturer i svenska Riksdagen. Kan bli intressant, men jag har lite ångest för att jag ska jobba flera dagar den här veckan och boken är väldigt lång... antar att veckan som kommer kommer bli dödligt stressig!! Jag är trött på stress, vill bara relaxa lite och ta en skogspromenad typ... Bara en vecka kvar nu, sen blir det 10 veckors uppsatsskrivande, hoppas att det blir bättre då!

Kommentarer
Postat av: Corneliusalba

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback