Smarty spice!

Så här när man försöker skriva ihop nått vettigt är det lätt hänt att man blir lite distraherad och gör allt annat än vad man borde... internet är en mycket farlig plats såna stunder, för det finns så otroligt mycket att göra på internet...!

Idag har jag sysselsatt mig med att göra iq-test, jajamensan och med mycket bra resultat!

På Expressen finns ett
iq-test att göra och jag lyckades knåpa ihop alla rätt, 18 av 18 möjliga! Amazing! Enligt Expressen är det bara 8% som lyckas få ihop alla rätt, jag är väl inte helt pantad då när allt kommer omkring (ibland får man lätt den känslan, som nu när jag skriver PM och det går dödligt segt exempelvis...)

För att dubbelchecka resultatet gick jag in på www.mensa.se och gjorde deras test, det testet var lite klurigare tyckte jag och där fick jag inte fullt lika goda resultat... Jag misstänker dock att testen är lite för lätta för att man ska bli glad och vilja betala för att göra deras mensa-test, men ändå!

RESULTAT:

Du fick 15 rätt av 18 möjliga!

Du slutförde testet på 6 minuter och 24 sekunder.

Femton. Då får man köra moded. :-)

Skämt åsido, femton är ett mycket bra resultat.


Vad skönt! Nu kan jag återgå till mitt PM-skrivande och hoppas att min uppenbarligt höga intelligens ska avspeglas även där... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback