Sofias bokreafynd!

Var inne på Akademibokhandeln idag för att göra lite obligatoriska bokrea-inköp... Tyvärr var jag lite stressad där inne så jag hittade väl inga direkta dunderkap. Jag köpte två deckare av Peter Robinson, "Efter alla år av saknad" och "I ondskans spår", nån som har läst dem? Bra eller dåliga?

Köpte ett gäng pocketisar oxå, egentligen gillar jag ju pocketböcker bäst, så otroligt mycket enklare att ligga och läsa dem! Det blidde "Ego girl" av Carolina Gynning (Jerpa sa ju att den var bra!), "Lasermannen" av Gellert Tamas, "Vingklippt ängel" av Berny Pålsson och "Lär känna psykopaten" av Görel Kristina Näslund, en salig blandning minst sagt... Är lite spänd på psykopatboken... jag går nämligen runt och är ständigt rädd för psykopater, jag hoppas att boken ska hjälpa mig att komma över min noja, alternativt kommer den väl enbart att förvärras, eller så kommer jag på att jag själv är en psykopat eller dylikt.

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh! Grattis till "Lasermannen". Läste den förra sommaren och den är mitt ständiga boktips till alla. Helt otroligt bra tyckte jag (dock får man blunda för att författarens en smula vänstervridna åsikter stundom lyser igenom.) Sätt igång å läs på en gång vettja! Btw så funderar jag på en tripp till Usala här i Mars, hälsa på Jerpa bl a. Vore sjukt najs att springa på dig, det är väl 5 år sen sist? Kram

Postat av: Sofia

Jag gillar alla Peter Robinsons böcker - så ett lyckat köp! I ondskans spår är dock lite obehaglig men ändå mycket bra!

2006-03-01 @ 20:02:21
Postat av: Sofia

Josse: Ja, den verkade bra! Det skulle vara jätteroligt att ses om du kommer till Uppsala, vill träffa Jerpa oxå!

Sofia: Vad bra det känns nu, hade inte hört talas om honom förrut, men böckerna lät bra. Får väl försöka läsa medan det är ljust ute bara, om den är så obehaglig... =)

2006-03-01 @ 22:04:38
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Birgerkaia

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-01-21 @ 13:54:35
URL: http://birgerkaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback