Storshopping!

Lite oväntat så förvandlades den nu gångna helgen faktiskt till en riktig shoppinghelg. Nu är jag faktiskt lite orolig för hur jag ska kunna frakta med mig allt nyshoppat hem till Uppsala på tåget. Pappa och jag tog en tur till Vingåker igår (en liten håla utanför Katrineholm som är mest känd för sin Tiger-fabrik och för att vara Göran Perssons hemby), där har de en stor outlet med massor av Tiger och Filippa K kläder. Vanligtvis brukar det finnas mest kläder för karlar, typ kavajer och kostymer, men nu så var det överfullt av en massa schyssta damkläder. Jag gjorde fantastiska fynd, en cremefärgad glansig Tigerklänning med korta ärmar och krage, en röd Filippa K top, en rosabeige Filippa K blus, ett par beiga Tiger pumps och en blommig väska, jag ska fixa bilder sen!

Pappa hittade oxå en massa fint, ett par svarta Tiger byxor, ett par Bumerang jeans, en Oscar skjorta och en Sir kavaj, very nice fynd. Pappa kommer att bli så stilig nu till våren!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill också ha massa fina Filippa K kläder till schyssta priser!

Postat av: Sofia

Evelina: Det är alltid underbart att göra fina fynd!

2006-03-27 @ 14:50:09
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback