Jag tar tillbaka...

Jag var kanske lite väl dramatisk i mitt blogg-avsked... :)

I will be back, men just nu är jag lite för stressad bara.... Trappar ner på bloggandet bara en liten tid!

Blev helt knäckt när London-ambassaden dissade mig förra veckan, men nu är jag alive and kicking igen. Skickar nu ansökningar över hela världen inför hösten, jag känner att jag måste iväg nånstans... Är lite sugen på EU's representation i New York, men den är nog rätt svår att få... men jag ska göra ett försök! Har skickat ansökningar till Abu Dhabi (Förenade Arabemiraten) och till svenska ambassaden i Kuala Lumpur idag.... Vi får se hur det går! Kanske ska slänga iväg en ansökan till Singapore när jag ändå är på g, det är ju ett intressant land...

Tack
Hannah för att jag fick vara med på din lista, då kan man ju inte bara lägga ner! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du tog dig samman!!! Vad ska alla vi andra annars göra på jobbet?

2006-05-04 @ 21:46:34
Postat av: Jen

Sehr gut!

Postat av: Lisa

Lycka till, dom kommer att slass om dig!

2006-05-05 @ 05:24:13
Postat av: Sofi

Åh äntligen en anledning att fira, vad sägs om en liten flaska bubbel till fikat idag...

2006-05-05 @ 08:46:01
Postat av: Evelina

Mycket bra besluut! :)

2006-05-08 @ 13:11:58
URL: http://Linaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback