Kvällsrapport

På något konstigt sätt känner jag mig typ stressad av att inte ha nått att göra nu, liksom rådlös och förvirrad. Vad ska man nu ta sig för på sin lediga tid när man inte sitter med näsan i dammiga böcker, rullar på microfilmsmaskinen eller korrekturläser? Jag vet inte... äta popcorn och titta på tv är vad jag ha företagit mig hittills.... :)


Så här glad blev jag när uppsatsen var färdig för inlämning!


Linda och jag gick raka vägen till Fellinis och drack en kanna öl efter uppsatsinlämningen, inlämningsöl är en så trevlig företeelse att man nästan blir sugen på att lämna in saker lite oftare! Vi var lite besvikna över att vi typ var ensamma på puben, men måndagseftermiddagar är tydligen inte samma sak som partytime i Sverige... efteråt så lullade vi runt lite smådragna på stan och provade roliga diadem och åt hamburgare, yummie!


Uppsatser och bira, en underbar kombo!


Nu ska jag titta på Rocky och Drago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback