Livsångest

Idag har varit en slappardag med lite städning och fika på stan på schemat. Jag hade ju planerat att jag skulle ligga och sola hela dagarna när uppsatsen var inlämnad men av någon anledning så känns det inte riktigt aktuellt! Grrr... skitväder!

Fick nyss ett mail från ambassaden i London, jag hade sökt ytterligare en praktikplats där, men även den här gången blev jag dissad tydligen. Herregud, har dom nån aning om vad dom går miste om egentligen??? Nu får jag livsångest igen... Vda ska det bli av med mig?

Hur som haver, trots att jag egentligen är så osugen som man kan bli på att läsa d-kursen och skriva d-uppsats i höst så lutar det ändå åt det. Mina CSN-terminer börjar tryta, och d-kursen är mitt enda alternativ om jag inte får någon bra praktik.... Nåväl, det kan ju vara skönt att slippa flytta och krångla på ett tag! Praktiken får jag väl ta i vår då. :(

*snyft*

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom har faktiskt ingen aning om vilken dunderbrud dom missar! Jag tycker du ska ligga på mer. Skriv ett mail, ring!

2006-05-30 @ 20:31:35
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att du inte fick praktiken. Verkligen, när man hade planer på det. Gav de dig nån motivering varför?
Lycka till iaf!

Postat av: Anonym

Håll ut, nån där uppe gillar dig!

2006-06-01 @ 14:48:25
Postat av: Olamathea

Your website is extremely interesting

2009-06-02 @ 09:50:04
URL: http://olamathea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback