Nackspärr

Som befarat var gårdagens onda nacke bara ett slags förstadium... blä, nu kan jag typ inte röra på huvudet, det är hemskt.... :( Jag får nackspärr typ nån gång vartannat år, och då sitter det oftast i ordentligt, jag måste typ ligga i sängen i en vecka och stödja upp med kuddar och bara vänta ut skiten... den här gången verkar det dock vara envbart en stadie 2-nackspärr, vilket är något lightare än en stadie 3. Jag kan åtminstone vicka lite på huvudet.

Ska nog hålla mig inne hela dan idag och kurera mig. Måste dessutom skriva en opponeringen på en uppsats som jag ska opponera på imorrn. Synd att solen skiner, som vanligt när jag har husarrest!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Jag har också ns det är ett skit funderar p¨å om det kan vara sviter efter en fästing? har fått t re i sommar

2007-08-16 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback