Pluggpaus

Det är konstigt med den här uppsatsen, ibland så känns det som att den kan bli helt ok och jag tänker att jag kanske borde ta och doktorera i statsvetenskap när jag ändå är på G! Alltsom oftast så känns det dock som att den kommer bli helt usel, och jag blir orolig inför opponeringen när jag kommer få sitta där skamsen och förödmjukad och ta emot skit i två timmar inför publik... :(

Idag har det i varje fall gått ganska bra! Nu är det dock time för en paus, ska ner på stan och fika med Sofie! Ska även träffa LG, en gammal vän från Göteborgstiden... han är tydligen i stan för att göra uppvisningar med Misstagen, herrbaletten från Handels i Gbg.Det måste jag ju självklart bevittna! Det kan bli väldigt spännande... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback