Som ett brev på posten...

Idag är jag hemma och pysslar, städar, tvättar, lagar mat och stoppar in bilder i fotoalbum. Sånt som man ska pyssla med under rainy days som idag...

Blev så otroligt glad när jag hämtade in posten idag, värsta överraskningen hittade jag där. I ett kuvert låg en hemmagjord skiva med softa plugglåtar som en kär vän skickat till mig. Det var med egenhändigt designat fodral oxå, just for me! Sånt blir man så glad av, tack Mange! Jag kanske måste återgälda, men då vet du att det blir en skiva med the Pinks och schlagers, det kanske inte är så poppis? Hehe

Nu ska jag ner och hämta upp tvätten, ciao!

Kommentarer
Postat av: micke

Japp. Skall satsa på utgång på saluhallen imorn. Har en kompis utan kårleg som kommer hit. Så samla ihop alla du känner och häng på. :) Troligt med förfest här hos oss. Hej hopp.

Postat av: [email protected]

funny ringtones

2006-08-09 @ 19:50:22
Postat av: Ilyasidunn

Very interesting & professional site.

2009-03-09 @ 08:37:17
URL: http://ilyasidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback