Struktur var ordet...

Ikväll blir det middag och top model med Linda, underbart!

På uppmaning av min mor har jag städat och styrt upp mitt liv lite idag, hon säger att jag behöver strukturera mig  och jag tror att hon har helt rätt i det... Var till och med ute och gick en timme, det var för övrigt något av det jobbigaste jag gjort, jag var helt yr och kände att jag nästan svimmade... när jag kom hem kom jag på varför, det kan bero på att jag inte har ätit mat på två dygn... helt sjukt, men det har bara inte blivit av!

Den här uppsatsen tar kål på mig!

Kommentarer
Postat av: Julia

"Det har bara inte blivit av" hahahaha!

Postat av: Sofia

Ibland kan det bli så, nu är ordningen dock återställd och jag har mat i magen! :)

2006-05-03 @ 22:39:48
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback