I väntan på Bildt...

Kära hjärtanes... det är jobbigt med kids. Jenny och Samuels besök har varit fantastiskt, men samtidigt känner jag att jag måste kasta in handduken på tredje dagen. Det här konstanta övervakandet är liksom ingen lätt match. Återkommer med lite utförligare rapport och bilder på underbarnet!

Har precis varit och lämnat av vid flygplatsen och nu är jag på jobbet, fastän det är söndagskväll, ambitiöst! Det är nämligen förmöte med Carl Bildt om en stund, inför morgondagens ministerråd!

Det blir första gången Bildt träffar mig, spännande! Jag har kameran redo! Tyvärr så tror jag dock att diverse andra kollegor skulle tycka att det vore lite väl pinsamt om praktikanten börjar ta en massa bilder och posera med utrikesministern, så jag ligger nog lågt (om inte Carl insisterar förstås)... synd! Det skulle vara kul med en kort på mig och Carl Bildt! Jag har by the way en väldigt fin bild på mig och min f.d favoritminister Tomas Bodström (tyvärr innan digitalkameran kom in i mitt liv, men bilden har en särskild plats i mitt fotoalbum) som jag är väldigt stolt över, men Bildt skulle ändå vara något hetare. Nästan lika het som den här:


Ian Thorpe och undertecknad.

Kommentarer
Postat av: gäddan

Man är lite besviken på att Carl inte skrivit något på sin blogg om mötet ;-, i själva verket har han inte skrivit något alls sedan 7 okt...Men han har väl haft fullt upp!

2006-11-13 @ 18:18:51
Postat av: Fia

Ian Thorpe är braaaa mycket hetare än Carl Bildt!

2006-11-13 @ 20:50:45
Postat av: Angelica

Jag förstår inte vad du jobbar som när du träffar kändisar och ministrar hela tiden?

Postat av: Sofia

Gäddan: jag är oxå besviken över Bildts bloggande, det är under all kritik!

Fia: Ian och carl är heta på olika sätt :)

Angelica: Jag praktiserar på Sveriges representation till EU, här träffar man en massa ministrar och ambassadörer dagarna i ända, lovely!

2006-11-14 @ 19:23:31
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback