Slemmig tjej

Samuel lämnade efter sig ett litet "minne" av honom som jag upptäckte först igår.... Han smittade mig med ögoninflammation, rackarns unge!!!

Upptäckten gjordes igår under ett heldagsmöte i rådet, det började rinna slem från mina ögon... så OTROLIGT VIDRIGT, nästan som om ögonen snorade!! Det hela började i ena ögat och efter några timmar hade även det andra ögat hakat på. Synen blev suddigare och suddigare... När jag skulle börja skriva rapporten vid sextiden såg jag typ dubbelt... Det var ett helvete att skriva rapporten, jag såg varken tangenterna eller skärmen och var tvungen att springa och rensa mina slemögon var tioende minut... Horrible!! Vid elvatiden började jag nästan bli klar, även om jag på grund av en viss blindhet inte direkt kunde värdera vad jag hade åstadkommit. Var sen tvungen att ta en taxi hem eftersom jag nästan inte såg nånting...

Under natten gick sovandet oerhört dåligt... Ögonen limmades ju igen på bara en halvtimme och jag var tvungen att gå upp flera gånger för slemrensning... Fy!

Och nu är jag tillbaka på jobbet, fast utan linser, vilket betyder att jag i själva verket mycket väl kan vara någon annanstans än på jobbet. Vad vet jag? Jag ser ju ingenting!!! Planen för dagens är för övrigt att ta mig till närmaste apotek för inhandling av antibiotika (tack Belgien för er slapphänta hantering av starka läkemedel!!).... Så... Som sagt, tack Samuel!! *end of message*

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Samuel är verkligen en smart kille! Han sprider ut sin ögoninflammation så att du inte ska glömma bort honom!! Väldigt snygg klänning! Hmm, känns som om du har nåt liknande men jag inbillar mig kanske... Eller är den gröna typ likadan (den du hade på utflykten till Mankan, Strängnäs etc)? Sitter här på jobbet och håvar in pengar, varje minut räknas! Tid är verkligen pengar, underbart! Jag har köpt kanske världens finaste väska på Gina, köpte den igår och upptäckte idag att mobilfickan är paj. Tyyypiskt! Ska gå och gnälla lite efter jobbet tänkte jag!

Vad fina ni är när ni ligger och sover, skulle vilja att någon pillade i mitt hår innan jag somnar. Ser väldigt gosigt ut!

Ska du vara hemma imorgon? Jag tänkte kanske ringa?!! Ska iväg ikväll så.. Se till att du får penicillin så att du hittar telefonen bara!

Ha det så bra! Pyssen

2006-11-20 @ 13:18:39
Postat av: Ragnarelin

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

Postat av: Ragnarelin

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-02-02 @ 12:16:44
URL: http://ragnarelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback