Snart är dom här!

Imorgon kommer äntligen Samuel och syster Jenny hit och umgås med mig hela helgen, det är verkligen på tiden! Jag längtar så otroligt mycket efter dem! Att prata i telefon är liksom inte riktigt samma sak som att ses i verkligheten! Jag tror att folk här börjar bli lite trötta på mig, jag tjatar om Samuel hela tiden men jag kan ju inte rå för att jag tycker att han är ett av mänsklighetens underverk... :)

Jag har rekat en massa lekparker som vi ska utforska nu i helgen. Det är ju lite främmande för mig, det här med familjeliv och så. Så det har varit lite svårt att göra upp planeringen... Med på schemat står i varje fall mys och godisätning och så bus i lekparken förstås!

44180-606
Samuel, jag och Jenny. Den här bilden är från senast vi sågs, i slutet av augusti. Det känns som en evighet sedan!

Kommentarer
Postat av: Inna

Hej Sofia! Ær inne på din blogg ibland - mest før att læsa om det står nåt om Samuel och Jenny men också før att følja dina æventyr! Du skriver underhållande! Jag har træffat dig en gång - jag ær med i Jennys mammagrupp. Hoppas ni får det trevligt i helgen. Krama Jenny o Samuel från mig och hælsa dom att snart måste vi ta en Sjøstugefika! Ha det!

2006-11-09 @ 20:52:12
Postat av: Karolina

Åh vad kul att äntligen få besök av din lille prins!
Jag o Daniel ska oxå besöka en liten prins, på lördag ska vi på dop nere i Nybro. Daniels äldre bror har fått en liten Dante! Det ska bli mysigt.
Ha en toppen helg!
Kram

2006-11-09 @ 21:27:44
Postat av: Anitha

Karolina: En liten Dante!? Vilket sammanträffande, vi har precis också fått en sån i vår familj.

2006-11-10 @ 06:55:45
Postat av: Fia

Ha det så kul med syster yster och samuel! Vad kul för honom att äntligen få träffa riktiga "Ia" igen och inte en massa andra snygga blondiner som är med på TV! Jag har förresten skickat ett mail till dig, det tar en evighet innan du svarar märker jag... Puss

2006-11-10 @ 13:59:39
Postat av: Sofia

Inna: Vad kul att du är här inne och läser! Hoppas att allt är bra med dig och din lilla tuss, David hette han väl? Samuel och Jenny hälsar att dom gärna fikar!

Karolina: Mmm, man måste träffa sina prinsar ofta, de växer rysligt fort!!

Fia: Sorry, mailar tillbaka asap! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback