Go Magdalena!

image990Sitter och lyssnar på Magdalena Graafs sommarprogram i P1. Magdalena är bra, jag hoppas att fler inser det nu sedan de lyssnat på henne och att hon inte bara viftas bort som ytterligare en blåst blondin.

Flera gånger har jag tagit upp hennes biografi när vi har diskuterat böcker på fikarasterna och bemötts av fnitter, pikar och kommentarer. Mitt svar har dock varit att de gärna får återkomma med mer fnitter när de läst hennes bok själva och bespara mig det tills dess... Hittills är det ingen som återkommit.

Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"  (Lind&Co) är verkligen inget skönlitterärt mästerverk, men den har en väldigt viktig historia att förmedla. Och det hade hennes sommarprogram oxå. Läs och lyssna, det är mitt tips för dagen!

Och sen så tycker jag att vi alla, tjejer och kvinnor, borde ingå en livslång pakt att lova att sticka redan vid första slaget eller knuffen och aldrig återvända? Kan vi inte komma överens om det?!!

Kommentarer
Postat av: Greg Sanders

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback