Hulken

Det har nu gått över fem månader sedan jag blev medlem av det här gymmet och på senare tid har jag märkt av en reell effekt av dessa fem månaders kamp. Jag har fått massor med muskler, det är inte klokt. Härom dagen så provade jag en gammal skjortklänning, effekten blev då helt uppenbar. Den spände runt armarna på ett sätt den aldrig gjort förrut. Min första tanke var att den måste ha krympt i tvätten, men när jag blickade mot mina armar i spegeln gick det upp ett ljus, skitsnygga muskler avspeglade sig. Jag hade helt enkelt blivit skitstark, en kvinnlig Hulken nästan. Det är jätteroligt, jag är helnöjd!

För er som vill bli lika starka och muskulösa som jag (så klart ni vill) så måste jag tipsa om min nya favoritmaskin på gymmet, nämligen armcykeln. Den är helt grym. Armcykeln fungerar (tro det eller ej!) liksom som en cykel för armarna, man ställer in ett ganska tungt motstånd och så cyklar man på i drygt 6-7 minuter. That's it. Snabba resultat garanterade! I en tid där tjejer strävar efter att bli så tunna och klena som möjligt tycker jag att det är på tiden att vi nu försöker bygga muskler, kom igen girls, lyft skrot!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Å jag vill också ha lite muskler! Det får vara målet med hösten! Jag ska se till att få tillbaka mina magmuskler också, saknar dem så inåt!

2007-08-10 @ 13:27:30
Postat av: M

ja är en av dina anonyma läsare som hittills inte skrivit ett inlägg men nu kan ja ju bara inte låta bli..;-) ja köpte gymkort i november förra året och det är fasiken ett av mina bättre beslut måste jag säga. visst fan ere schysst me lite snygga tjejmuskler kontra zize zero brudarna?! man blir snyggare, mår bättre och blir starkare. låter ju som värsting klyschorna men shittans det är ju sant! :-)

2007-08-10 @ 15:48:36
Postat av: Sofia

Fia: Japp, det får bli höstens projekt! =)
M: Välkommen ut ur anonymiteten, håller med dig till 100%!

Postat av: Linda

härligt fia! mussler rules!

2007-08-10 @ 18:52:34
Postat av: Konradadina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-03-25 @ 08:13:43
URL: http://konradadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback