Nedräkning

Idag börjar nätan nedräkningen tills jag flyttar hem till svensk mark igen och för första gången i mitt liv intar den kungliga hufvudstaden! Bara två brysselianska veckor kvar nu!

Ibland så undrar jag om jag kanske inte kommer att bli besviken när jag väl flyttat hem? "Jaha, så var man hemma igen... är det här vad jag har längtat hem till??!! fy fan..."-känslan ni vet... Men jag tror faktiskt inte, inte den här gången. När jag flyttade hem från Australien hade jag den känslan, big time, men den här gången så blir det ju faktiskt snarare som om jag flyttat vidare än att jag flyttar tillbaka till något. Stockholm är liksom outforskat territorium för min del. Jag skäms nästan lite över att bekänna det, men när jag fick reda på att jag skulle flytta till Kungsholmen var jag tvungen att googla Kungsholmen, så lost är jag på Stockholm.

Kungsholmen, mina nya hoods, ser fint ut (enligt Google), jag tror att jag kommer att trivas.

image1008

Kommentarer
Postat av: inna

Välkommen till hufvudstaden! Ska bli skoj att följa dina äventyr här i Stockholm!
/Inna

Postat av: Sofia

Inna: Tack! :) Jag tror att jag kommer trivas, dessutom har jag ju närmare till Samuel där!

2007-08-14 @ 15:15:29
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Troyoline

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-12-16 @ 15:56:41
URL: http://troyoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback