Sofia in da jungle

Mina kära kollegor ligger antagligen på badstränder runt om i världen just nu och har ingen tanke på mig och de dryga fyra stycken andra som är kvar här på kontoret och har "jour"... De har nog heller ingen tanke på sina krukväxter har dumpats över mig för en dryg månads omvårdnad av mina, långt ifrån gröna, fingrar.

Det är verkligen på egen risk de har gett mig uppdraget. Jag hoppas att jag inte skall göra dom besvikna, men jag lovar ingenting...Numera arbetar jag dock alltså mitt i den här djungeln. På den lilla stolen med den rosa sjalen på sitter jag nu och skriver detta och jag kan inte låta bli att nynna "In the jungle, the mighty jungle the lion sleeps tonight..."



Kommentarer
Postat av: daniel H

jag har lyckats ha ihjäl 3 blommor på kontoret under sommaren... slå det om du kan!

2007-08-02 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback