Strumpbyxlördag

Jag längtar till på lördag! Då får jag äntligen ta på mig strumpbyxor! Jag har haft kjol på mig hela veckan och av ren princip så vägrar jag bära strumpbyxor på sommaren. Och augusti är faktiskt en sommarmånad, även om det kan vara svårt att tro.

Eftersom jag har beunnit mig i Stockholm med enbart en väska med kläder, en väska som dessutom packades i lördags, när sommarvärmen fortfarande bestod och som därmed saknar allt vad byxor och strumpbyxor heter. Jag har frusit så i i h-vete den här vecka ska ni veta där jag sprungit runt i storstaden helt barbent.

Ska det vara så här??!! Är det här verkligen normalt att det är så här kallt i augusti??

På lördag, då är det slut på kölden för min del i varje fall, då blir det strumpfrossa. Här följer lite strumpbyxor från H&M som jag exempelvis skulle kunna tänka mig:


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Men snälla Sofia du kan ju bli sjuk om du inte klär dig riktigt. Och hälsan går före principer, så på med strumpbyxorna nu på studs.
/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback