Vuxen eller fjortis?

Enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse är min egentliga ålder 27,6 år, dvs nästan tre år mer än min faktiska ålder som är 24 år och tio månader... Jag får helt enkelt se till att styra upp festandet rejält när jag flyttar i Stockholm, så att jag inte blir gammal i förtid, det vill man ju inte. Gör vuxentestet här, hur gammal är du, egentligen?

Jag måste dock även erkänna att jag enligt fjortistestet samtidigt är 18,3% fjortis. Det känns bra, lite fjortis hoppas jag att man alltid har kvar i sig. Det är nyttigt... :) En gång i tiden, för inte så rysligt länge sedan var nog min fjortishalt bra mycket högre, som den ska vara i de tidiga tonåren. Gör fjortistestet här för att se hur mycket fjortis du själv har i dig.

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Fick 18.1 poäng och skall vara 33.3 år gammal enligt testet. Så jag är alltså yngre än jag trodde :)
/Mvh Niklas

Postat av: Linda

Jag gjorde testet för ett tag sen och blev 19 somrar gammal. snyggt jobbat linda. hehe...

2007-08-17 @ 22:18:04
Postat av: Fia

Aaaaa, jag är bara 19,4. Det är nog att jag inte äter sill eller dricker kaffe som jag håller mig så ung och vacker. Å andra sidan känns det sådär att bara vara 19...

2007-08-21 @ 14:29:32
Postat av: Fia

Sen är jag 23% fjortis också...Klart att det är nyttigt men hela 25%? Står man i en rondell och låtsas att man är Lena Ph på melodifestivalen får man väl skylla sig själv! =)

2007-08-21 @ 14:33:24
Postat av: Rikardmargrethe

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-02-05 @ 10:27:00
URL: http://rikardmargrethe.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback