Smakråd!

På vägen hem idag slank jag in på H&M och inhandlade en vårkappa. Nu behöver jag smakråd. Jag köpte nämligen en supersnygg A-linje formad svart kappa. Nu är frågan alltså, kan man verkligen ha en svart vårjacka?

Min ursprungliga plan var att inhandla en beige trench. Så blev det liksom inte. Jag stod även i valet och kvalet om jag skulle ta kappan nedan, i röd alt. ljusbeige. Den svarta kappan var dock snyggast. Men som sagt, svart. Kan man känna sig vårig i en svart kappa? Eller är det bättre att byta till den röda nedan?



Jag hatar valfrihet.

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Jag älskar ju svart så...-klart du kan ha en svart kappa. Men den röda ser ju också snygg ut.
Jag vet, tag en tärning blir det jämn siffra kör röd blir det udda köp en svart. Hamnar tärningen (om den nu kan det) på högkant köp båda...

/Mvh Niklas

Postat av: Josse

Alltså du kommer att se grymt bizniz-chic ut i den svarta - hastandes fram på Bryssels gator o torg med ett par stooora solbrillor på nosen. Dock tycker jag att den röda sticker ut mer och är mer casual-chick. Du som förvärvsarbetar nowdays borde ju slå till på båda, vi snackar ju HM-prices...hmmm. Lycka till =)

2007-03-01 @ 02:17:35
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: Ma

Eftersom du lyser alldeles av egen kraft så kan du välja vilken du vill (bara du inte gör en Sofia och köper bägge!) Jag håller dock med Josse ovan om att den röda nog "sticker ut" mer. By the way så fick jag tillfälle att se Yvonne dansa cha-cha live igår!

2007-03-01 @ 08:02:24
Postat av: Sara

jag förstår inte din fråga Sofia.. vad har hänt?? du borde ju givetvis ha köpt båda i sann Sofia-shoppar-alltid-alla-färger-andan!
Rött är ju hur nice som helst också!

kram

2007-03-01 @ 08:14:47
Postat av: Adina

Svårt val, svart är ju alltid klassiskt och passar till allt men rött sticker ju ut, precis som någon ovan skrev.. Oh, jag skulle haft ångest! Köpte en svart trench förra våren men måste nog investera i en ljusa färg i år, det skadar ju aldrig att ha två :b Har du pengar över så slå till på båda :)

2007-03-01 @ 08:32:54
URL: http://collective.blogg.se/dagbok
Postat av: Anonym

Köp båda! Så slipper du ångra dig sen. :)

2007-03-01 @ 16:43:39
URL: http://ipidis.blogspot.com
Postat av: Helena Eriksson

Ja, man kan verkligen ha en svart vårjacka! Det hade jag förra året och jag lever än *hihi*. Man kan ju alltid piffa upp med färgglada våriga solglasögon, scarves, örhängen...skor....vad vet jag?

2007-03-01 @ 21:30:43
Postat av: Sofia

Tack för alla smakråd, jag behöll den svarta och stödköper eventuellt den röda lite senare... alt en beige trench i enlighet med den ursprungliga idén... ;)

2007-03-03 @ 11:40:37
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback