Back on the blog

Jag har verkligen varit inaktiv på den här bloggen den senaste veckan och jag vill härmed räkna upp alla ursäkter jag kan tänka på till min värdelöshet som bloggerska:

- Jag har inget internet hemma.
- Jag är en hårt arbetande praktikant.
- Försök till att etablera ett liv här i Bryssel har tagit mycket tid i anspråk (just, ja, har glömt berätta att jag tänkte stanna här ett tag till!) med allt vad det innebär såsom att leta jobb och boende.
- Denna arbetsplats verkar ha spärrat blogg.se, det går inte att komma in på sidan från vanliga jobbdatorn utan man förpassas ut i korridoren till den ospärrade datorn, och här kan man ju inte sitta hela dagarna.

Så där ja, sorry, ska bättra mig!!


Kommentarer
Postat av: Adina

Har de spärrat blogg.se, fy på dem! Kul iaf att du verkar trivas så att du ska stanna ett tag till, hoppas det går bra med jakten på boende&arbete :)

Postat av: Niklas Eriksson

Jag tycker nog att alla ursäkterna var godtagbara.
Hoppas du hittar ett jobb & lämplig bostad.

/Hälsningar från ett snöigt Borlänge
Niklas Eriksson

2007-01-18 @ 23:23:14
URL: http://www.thefence.us/~niklas_eriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback