Bloggen 1 år!

44180-702

Det slog mig att bloggen ju faktiskt fyller ett år idag! Grattis säger jag! Tänk vad tiden går och vad mycket som har hänt! På bloggen har författats 773 inlägg, vilka har kommenterats 1802 ggr. 84402 ggr har bloggen visats, och över 50 000 unika IP-adresser har varit inne och kikat! Så många människor känner minsann inte jag (extra hej därför till alla hundratals främlingar som är här inne och läser varje dag, hej hej!).

Några personliga favoritinlägg under det gångna året:

Alla
mina tragiska upplevelser i diverse tvättstugor.

De roliga tyska tandkrämerna Fittydent och Kukis som Ullis tipsade om.

Världsrekordförsöket i Flogstavrål.

Ullis och mitt klassiska läppglanstest.

Dessutom var det roligt när den RIKTIGA Yvonne Ryding var inne på bloggen och skrev i gästboken. Och valborg var oxå en riktig höjdare under året. Liksom alla sommarens utflykter och roliga upptåg. Byfesten i augusti stod i en klass för sig själv. Sen så kom ju Bryssel, en riktig vinstlott trots att blogginläggen blev allt färre... :) Som kompenstion bjöds istället på handledare Lars vintips.

Mindre roligt var min fight med skittidningen Veckorevyn... Vilken dom vann! Grrr... och den äckliga tyskens vidrigheter!!

Hoppas att året som kommer blir minst lika innehållsrikt och att jag orkar fortsätta dela med mig alla galenskaper som utgör mitt liv.

Som sagt, mycket roligt har jag fått vara med om, och jag skulle säkert hitta fler favoritinlägg om jag orkade leta... men det gör jag inte. Jag är trött och hungrig! :)

Nu ska jag kila hemåt, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken årskrönika hörru! Det är alltid kul med några tillbakablickar så där i nyårstider. Sen att jag var med på fler av de grejer som var värda att ta upp är ju underbart! =) Ha det gubbnajs så hörs vi!

Postat av: Jenny och Samuel

GRATTIS!!!

Vi längtar efter dig!

P&K

2007-01-10 @ 16:17:08
Postat av: Pidis

Det däe var banne mig en bra krönika! (För att låna ett mormor-uutryck) För mig som precis hittat din blogg så var det ju ett fantastiskt tillfälle att se vad som hänt under det året som jag inte läst.

2007-01-12 @ 01:50:06
URL: http://ipidis.blogspot.com
Postat av: Adina

Grattis bloggen :)

2007-01-12 @ 09:13:53
URL: http://collective.blogg.se/dagbok
Postat av: Alvas pappas blogg alvaplutten.blogspot.com

DÅ FÅR MAN GRATULERA, INGA DÅLIGA SIFFROR!!

GRATTIS!!

2007-01-13 @ 10:26:28
URL: http://alvaplutten.blogspot.com
Postat av: Niklas Eriksson

Grattis på 1 årsdagen då!!

Mvh Niklas

2007-01-13 @ 13:08:58
URL: http://www.thefence.us/~niklas_eriksson
Postat av: Fia

Ojojoj, känns som om bloggen inte har varit igång såå länge! Skoj! Å fortfarande lika många besökare, du kanske borde få skriva en krönika eller två i någon tidning! Blev lite upprörd när jag blev påmind om Veckorevyn, så otrevligt! Det är som med "Wear it", alla ska sluta handla där! Träffade en väldigt icke service-minded människa som jobbade på "Wear it" i Karlstad. Nu är kanske inte all personal på "Wear it" butiker otrevliga, men jag har dissat den där affären! Haha, kanske inte finns så mkt att köpa där ändå, men det här var en massa år sen. Första och sista gången jag handlade där!! De har ju ff dessa Savannbrallor! Remember?

Å vad bra att du har kommit igång med uppsatsen! Det är lika bra att köra! Känns så bra när det är gjort!

Edvin har ju sovit här i helgen, har gått riktigt bra faktiskt! Kan bero på att han och Fredrik har varit och spelat dataspel i flera timmar...

Snart är det 80-tals fest som gäller, ska bli skitkul o gå och sminka sig på Make Up Store innan. Då ska jag verkligen se ut som en 80-talist!!!

Fredriks lillebror Thomas ska sova här i natt, kanske ska vara lite social!!

Dags att du kommer till Stockholm och struttar runt med mig! Gå ut och vara fjorttisar igen...

Ha det så bra! Pussåkram

2007-01-14 @ 00:10:43
Postat av: Sofia

Tack tack allihopa så jättemycket!!!

2007-01-16 @ 18:20:45
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback