Hejdå Lina!

Nu har vi haft vårt "examinationsvin" här på reppen, väldigt trevligt måste jag säga. Lina och jag har nu avlagt vår praktikantexamen, det är ju verkligen inte illa. Lars höll även ett långt avskedstal där han började med en liknelse från djungelboken och påstog att jag skulle vara någonslags Mowgli från människobyn och han var tjocka Baloo... jag blev faktiskt väldigt rörd!

Nu är det bara Lina och jag kvar här, utspillt vin och chips överallt, och vi måste städa... hmm... jobbigt!

Nu ska vi sätta på några schyssta Lasse Berghagenhits och ta tag i detta... Först vill jag bara säga hejdå till Lina som ska tillbaka till Frankerriket. det har varit så roligt att lära känna dig, tack för all hjälp med paniköversättningar av krångliga franska inlägg i Kusp och tack för alla timmar som spenderats i diverse rombarer och after workställen, du äter mest popcorn av alla jag känner, utom mig själv..!! Vi ses snart i Paris... :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var ju inte precis den mest smickrande bilden du klistrade in där!!! Men vilket roligt minne :)

Ja du... nu var vi "examinerade"!!! Jag måste säga detsamma, det ha varit hur kul som helst att vara här samtidigt, att utbyta idéer och skratt över oändligt många popcorn-skålar :) Har lärt mig en hel del av dig (och då menar jag inte bara om läppglans och concealer!) Vad var det Lars sa i sitt tal... en härlig och rolig människa? That's it!

Vi ses :)

2007-01-27 @ 01:16:30
Postat av: Fia

Haha, du har ju en tendens att sätta in galna kort, men hellre det! Å vad illa jag har varit som inte har ringt! Hmm, jag ska nog göra det imorgon! Fredrik och jag ska bort till Hammarbybacken och åka skidor först så jag ringer på kvällen! Promise!

Pussåkram så länge! /Fia

2007-01-27 @ 13:03:49
Postat av: Angelica

Asså, jag måste bara säga att du har jääligt snygg design på bloggen nu! :D Hur gööör man? ;)

Postat av: Sofia

Angelica: Jag fick hjälp, man mpste nog ha någon som kan koder och så, och som är duktig i photoshop, annars verkar det inte så svårt!

2007-02-03 @ 20:20:46
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback