Min nyårsafton

Såg precis på klockan att det redan är eftermiddag, oj... Jag har sovit bort hela dan, men det är ju iofs precis det som nyårsdagen är till för! Gårdagskvällen blev riktigt trevlig så då är det väl värt att offra en dag som denna!

Igår på nyårsaftonen vankades stort kalas, mina pyssliga vänner här i stan hade fixat och donat så att allt blev tiptop!! Det var 50/60-talstema på kalaset och jag blev mäkta imponerad över vilket engagemang som låg bakom många av kvällens outfits, det hade rotats rejält i mormorars och farafarars garderober! Det bästa med kvällen var dock att man träffade på otroligt många gamla kompisar som man inte har sett på år och dar. Många av vilka man ju har känt sedan lekis, unbelievable!

Lite bilder från min nyårsafton:

  
Jag, Fia & Jenny poserar
 
Några av kvällens heta accessoarer, Sofia K bär strumpor i pumps & Calle i megafluga.

     
God mat i stora lass smaskades det på.


Jag och min bordskavaljer Nils.

   
Tolvslaget, Gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Sabor

Klänningen var superfin på dig.Gott nytt År ;)

Postat av: Egersand

Jag håller med...festen var tiptop!
Vi borde bli psykologer:) Kommer du ihåg?

2007-01-02 @ 12:32:14
Postat av: Sofia

sabor: åh, tack! Den är väldigt tjusig!

Egersand: Haha, man måste ju hjälpa till att ge lite råd!! Vi framstod som väldigt belevade människor!

2007-01-02 @ 13:19:37
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Rickard

Hej! Har precis läst dina inlägg i din blogg! kul!.
Hamnade här i jakten på information om Expats i Bryssel.
Jag går en 2årig marknadsföringsutbildning & har inriktat mig på att marknadsföra S&S herr&dam ur till just Expats i Bryssel. om du har tid så svara på detta inlägg så kanske jag kan få lite mer information om livet i B & allt där kring! informationen kommer att hjälpa mig i mitt arbete som är en del i kursen som jag läser just nu!

Mvh Rickard scholz
stockholm+4670 4055404
[email protected]

2007-01-15 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback