Gårdagen

Det var verkligen full rulle igår, inte en lugn stund på hela dagen... som konsekvens av detta ligger jag idag som en död sill i sängen och orkar inte ta mig för någonting... nåväl, det kan det vara värt ibland!

Vårfest på ambassadörens residens:

      
   
Tjusigt utklädda gäster, ambassadör Sven-Olof, jag och min ballongkamel, Clownen, en glad pojke med ballongpalm, Representationens kör

Mellanlandning med mat och cocktails:

    
    
Jag & Paulina, Teo & AnnaKarin, Daniel, Jag dricker Piña Colada *mums*

Fest hos Henrik, Representationens "Willy Wonka", som bor i en ombyggd chockladfabrik:

    
 
Martin, Nisse, AnnaKarin & jag, Teo som DJ, dansfolvet, galningar som skulle klättra upp på taket, Nisse blev då jätteorolig och ville att jag skulle skriva det... ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för trevligt sällskap igår. Jag är fräck och snor den ena bilden och lägger på min blogg. Vi har varit på midi-marknaden och köpt ännu fler blommor. Ätit lunch på ett ställe och Häägen-daz vid Place Louise.

2007-06-10 @ 16:50:28
Postat av: Sofia

Det gör du helt rätt i! Å tack själv! =)

Postat av: Lauritsleila

Interesting site. Worth the visit!

2009-06-02 @ 09:18:13
URL: http://lauritsleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback