Home again

Jaha, så var man hemma i Eskilstown igen, känns trevligt, även om det bara är för några dagar..!

Den enda besvikelsen är väl egentligen vädret... Det var ju inte många dagar sedan de enda nyheterna som strömmade ut ur det här landet var hur OTROLIG sommaren var, hur man knappt kunde sova om nätterna, att det var varmare än vid Medelhavet osv... Nåväl... överdrifter som vanligt! Mina skyhöga förväntningar sprack så snart jag stack ut näsan på Arlanda... hehe... Well, är det midsommar så är det, då ska det regna och vara kallt!!

Jag har förresten kommit på att jag ska skaffa mig ett jobb där privatchaufför ingår när jag blir stor. Igår när jag släpandes på stor tung väska var på väg från jobbet och skulle till flygbussen ut till flygplatsen stötte jag ihop med ambassadörens privatchaufför. Han skulle precis ut till flygplatsen och hämta ambassadören och undrade om jag ville ha skjuts... om jag ville?! Of course! Fin diplomatbil med chaufför kändes lite bättre än trånga långsamma flygbussen... happy times! :)


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Välkommen hem till Sverige!
Sen en vill jag önska dig en trevlig Midsommar!
/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback