RK-festen

image887Åh, jag önskar att jag var i Stockholm igår och kunde gå på Regeringskansliets stora 10-års jubileum, det verkar ha varit en lyckad tillställning, god mat, discodans i kulvertarna under Rosenbad, karaoke och överraskningskonsert med Carola!

Vi på Representationen i Bryssel tillhör ju oxå RK och borde oxå fått vara med och fira! :(

Vi går dock inte helt lottlösa. Här vankas nämligen stor vår/sommarfest på ambassadörens residens på lördag. Det är ju verkligen inte illa! Jag och amiralen är dessutom ansvariga för underhållningen (ingen Carolakonsert dock... utan något mer lågmäld underhållning i form av en tipspromenad), då kan det ju verkligen inte gå fel... ;)



Kommentarer
Postat av: Daniel

jag som närvarade kan säga att det var alldeles.. alldeles underbart! carola var en härlig överraskning, tur att man var i rätt hus :) maten däremot var ett skämt, fem små kuber med olika småprylar, knappt en förrätt! det blev en 150-grammare efteråt...

Postat av: Sofia

Daniel: Åh, underbart med lite insiderskvaller!

2007-06-12 @ 13:14:18
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback