Semesterlängtan

Jag känner mig helt kraftlös och klen... allt jag längtar efter är att ligga på en strand med en paraplydrink och en dålig tantsnusksroman och höra lite vågor som kluckar, men det kan jag typ fetglömma...

Fyra dagars permission är vad jag har lyckats tillskansa mig för årets semesterfirande. En intensiv Italienresa har dock redan bokats in, så jag är inte helt missnöjd ändå! Det ska faktiskt bli ganska underbart... :)


To do list: Rom
- Vinka till påven
- Kasta en euro i fontana di trevi
- Äta spaghetti
- Köpa skor
- Äta tiramisu
- Leka gladiator
- Säga Ciao till folk man möter på gatan
- Köpa lite mera skor
- Äta pizza
- Besöka sixtinska kapellet och Peterskyrkan
- Kanske köpa ett par skor till...


Kommentarer
Postat av: kirsti

Have fun!!! Glöm inte bort att ta det lite lugnt och mysa lite oxå... Kram kram

2007-06-29 @ 08:51:22
Postat av: Ma

...och vad ska du göra de andra tre dagarna då?

2007-06-29 @ 10:04:04
Postat av: Sofia

Kirsti: Nej, mys och sola är prio 1!
Ma: Se min kommentar ovan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback