Sommardoft

image923Nu senast när jag flög hem hade jag ganska många timmar till övers på Kastrups flygplats och passade på att botanisera lite inne på Taxfreen. Det är ju så lätt att man blir fast vid några välkända märken och tror att man har högst tio olika parfymer att välja mellan, fast det ju egentligen rör sig om tusentals...

Trots att valfrihet inte alltid är det bästa ting för mig då jag allt som oftast är velighet personifierad så fastnadade jag direkt för Estée Lauders "Pure White Linen", vilken fräsch och mysig doft! Varför har jag aldrig upptäckt den innan??

På Estée Lauders hemsida beskrivs doften så här, och jag kunde inte ha sagt det bättre själv... ;) Helt wonderful är den, kanske den perfekta sommarparfymen!

The fragrance to live in all year long.

Fresh. Luminous. Pure.

A surprise of red tulips and rosebloom. Snow-white flowers, sparkling raspberry.

Pure White Linen steals you away to the perfect summer day. Like a stroll in a flowering garden, it lifts your mood and renews your spirit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback