The week from hell...

Den här veckan har verkligen varit superstressig... mitt skrivbord ser ut som krigszon, något som jag iofs inte lider av eftersom jag typ inte har suttit ner längre en halvtimme. Kalendern är helt fullklottrad. Undrar om det är läge att köpa en större? Ibland känns det som om man får mer tid över om man köper en större kalender. Man blir inte lika deprimerad av att titta i den i varje fall...

Mycket av stressen beror på att det är ministerråd på måndag, det är alltid stressigt veckan innan. Mycket som ska beredas, texter som ska förhandlas osv. Det är jobbigt som tusan samtidigt som det ju är väldigt kul. Längtar dock lite till måndag eftermiddag, då ska jag åka ner på stan och köpa lite presenter åt mig själv, yes! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Får man fråga vad du jobbar som? Låter iallafall som ett kanonjobb. Menar du att du kör papperskalender fortfarande?

/Mvh Niklas
När jag frågar dig vad du jobbar som så kan jag väl tala om vad jag gör då...
IT-samordnare, Svenska kyrkan i Borlänge.

Postat av: Fia

Här har det faktiskt lugnat ner sig lite! Jätteskönt! Har inte jobbar över någonting den här veckan! Hör och häpna...

Du, fortsätt i samma bana som vi pratade om förut! Jag blir väldigt imponerad eftersom jag vet hur jag är själv =).

Hmm... ja du vet vad jag menar! Jag håller med till fullo!

Pussåkram

2007-05-11 @ 17:04:42
Postat av: Sofia

Niklas: Jag jobbar på Sveriges EU-representation med Balkanfrågor främst och nu även frågor berör EU:s relationer med USA och Kanada. Det är verkligen ett kanonjobb, men ibland är det ju lite stressigt! :)

Fia: Ja, du får ta det lite lugnt med det överjobbandet, det är inte nyttigt!

2007-05-11 @ 22:01:04
URL: http://supersofia.blogg.seblogg.se
Postat av: Ma

IT-samordnare, Svenska Kyrkan! Gud va praktiskt! Betyder det att predikstolen är helt ute nu..

2007-05-12 @ 10:18:28
Postat av: Rayanmathilda

Good people of togo i was here ok.

2010-02-26 @ 12:51:53
URL: http://rayanmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback