Tillbaka i verkligheten

Knappt hade man hunnit landa i solstolen nere i beachen och beställt en massage förrän det sa vips, och helt plötsligt var man tillbaka på jobbet igen. I verkligheten. I ett Stockholm som Gud verkar gråta tunga gråa tårar över...

Well, inte ska jag klaga. 17 dagar nere i det soliga Spanien, det var väldigt skönt. jag läste ungefär tusen pocketböcker, drack X antal piña coladas och mojitos och lyckades få till en skaplig bränna. Mer än så kan man ju faktiskt inte begära av en semester när allt kommer omkring!

Well, nu är jag tillbaka i varje fall och jag ser fram emot en höst som jag känner på mig kommer bli nästan hur bra som helst. Och blir den inte det så kan man ju alltid glädjas åt den fantastiska julledigheten som väntar någonstans, långt där framme i mörkret. Om man tar ut fem ynka semesterdagar så kan det resultera i en sammanhängande ledighet om 18 hela dagar, inte så tokigt va!?


Vattenpipa var poppis i Barcelona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback