Julmys med flickorna

Ikväll är det dags för vad som blivit lite av en jultradition, mys och julklappsbyte med mina tjejer. I år har det styrts upp någon form av knytkalas av det hela. Jag paxade tidigt att få stå för köttbullarna eftersom det ju är piece of cake att springa förbi Konsum på vägen och ladda upp med Mamma Scans, well, not so easy visade det sig... Mamma Scan blev totaldissad när vi gick igenom upplägget härom kvällen. Hemmagjort skulle det minsann vara!! :(

Till slut fick jag ge med mig och igår kväll stod jag där och rullade, köttbulle efter köttbulle. Jag har inte ens vågat provsmaka dom ännu men jag förutsätter att de är... öhh... prima! ;)

Fick en rolig idé från
Katrins blogg, nämligen att man vid såna här tillfällen ska sätta sig ner skriva ett brev till sig själv om hur man förväntar sig att nästkommande år ska bli, lagom till nästa års julmys tar man sedan fram breven igen och utvärderar om det blivit som man tänkt sig. En rolig idé som jag ska pracka på flickorna ikväll. Frågan är bara vad man ska skriva? Vad kommer 2009 att bära med sig för spännande äventyr för mig egentligen!? Dags å ta sig en funderare...


Icke önskvärda tydligen...


Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska besöka Shanghai det kommande året. Det kan du skriva på listan :)

2008-12-17 @ 11:30:57
Postat av: Sofia

Det gjorde jag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback