Startskott

Om en dryg timme går startskottet för årets julbordssäsong för min del. Idag vankas julbord med jobbet på Gondolen. Lagom till att man tagit igen sig från det ska jag och la grande familia till Yxtaholms slott och avnjuta ännu ett...

Och nästa vecka har jag sedan inte mindre än sex julrelaterade events där julmat/fika kan väntas... Och då har julen inte ens börjat på riktigt ännu. Mama Mia, var ska detta sluta, ska jag behöva rulla in på det nya året?

När jag sökte efter en rolig bild som kunde passa till det här inlägget tänkte jag att ett tjusigt grishuvud kanske kunde vara något.

Well, jag fann
detta, nu är jag inte så sugen på mat över huvud taget längre, fy!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej på dig vilken fin blogg du har

Postat av: Sten Sture

Just for my peace of mind, betalades det ur egen ficka eller stod mina skattepengar för kalaset? Gondolen är väl inte direkt billigt..



Vet du förresten vilken champagne som blir "huschampagne" under ordförandeskapet? Det finska för några år sedan hade Pol Roger, många finska statstjänstemän fick tydligen köpa loss till lågt pris en hel del pavor som blivit över. Något att se fram emot för din del om svenskarna vågar göra samma sak?

2008-12-14 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback