Back in Business

Det är roligt att blogga. Så jag ska återuppta det tror jag. Bjuda på lite glimtar ur mitt liv och mina tankar och åsikter. Skönt med en ventil ibland...

Vad har hänt sen sist?

Jag var i New York över Valborg, grymt skoj! Massa shopping och väldigt höga hus. Sedan så kom maj och jag blev hemlös och i panik shoppade jag loss på Stockholms bostadsmarknad och nu är jag helt plötsligt ägare till en liten etta på Stora Essingen, så kan det gå! Nu är jag fattig, men inte bostadslös längre!


I övrigt har jag väl mest njutit av försommaren. Gjorde en snabbvisit till Bryssel förra veckan med jobbet.

Och så har jag tittat en hel del i Ikeakataloger. Till helgen vankas nämligen den stora möbelshoppingdagen, allt måste köpas nytt och under mottot "Compact living" och sedan går flyttlasset, mot Stora Essingen!

Och så har Simon blivit en stor kille. Växer så det knakar! Och Samuel har blivit ännu sötare, han är en grym pirat i outfiten som moster Sofia köpte. Titta vad söta dom är, mina små troll:

  

Kommentarer
Postat av: sophie

Wiho och välkommen tillbaka :D

Postat av: Sofia

Tack tack, känns roligt att vara tillbaka!

2008-06-02 @ 19:53:53
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: sophie

jag slutar och börjar och slutar och börjar igen, så jag känner igen mig. det är något speciellt med att blogga helt enkelt. har man en gång börjar, kan man inte bara skriva i ett worddok i datorn :)

hoppas du får en trevlig kväll!

2008-06-02 @ 20:01:46
URL: http://sophietyckerom.blogg.se
Postat av: Runaridun

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-05-13 @ 13:45:33
URL: http://runaridun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback