Maxad behåring

Imorgon är det äntligen dags för den där beauty school-examen som jag skall agera försökskanin på... Efter över två veckors sparande av diverse kroppsbehåring är detta mycket välkommet.

Jag har inte velat gå och träna de senaste dagarna ens, känner mig så sunkig. Tur att man är kvinna och inte man och att att det faktiskt är högst socialt acceptabelt med hårborttagning för min del, jag skulle aldrig kunna leva med håriga ben. Det vet jag nu, det är horribelt och stickigt!

Nu ska jag fortsatta ladda upp för morgondagen med ett skumbad, sen ska jag smörja in mina håriga ben med avocadoolja. Avocadoolja ska tydligen vara en riktig killer-produkt, värd att testa i vart fall, endast 58 riksdaler i hälsokostaffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback