Glasögonorm

Jag har haft så mycket att stå i den senaste tiden att jag har glömt berätta att jag har gått och blivit glasögonorm. Jag är halv blind av naturen och har haft linser typ dygnet runt de senaste tio åren. Nu är det dock äntligen dags för lite syretillförsel till hornhinnan. Glasögon har införskaffats, två par till och med.

Se vad tjusigt:
(jag har dessutom inhandlat också en ny digitalkamera, major quality improvement):



Den som inte håller med om att man ser smartare ut med glasögon, den ljuger.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är både snygg och intelligent!

2008-11-01 @ 17:49:51
Postat av: therese

Tycker du passar i glasögon.

Postat av: Catrine

Vad fin du är gullet!!! Passar i glasögon!

2008-11-13 @ 15:46:13
Postat av: Anonym

Hej du :) Kika gärna in i min blogg och lämna en liten kommentar :)

Ha en fortsatt bra dag!

2008-11-13 @ 16:39:52
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback