Reunion

I helgen vankades återträff med världens bästa gymnasieklass, E3, class of 2001 från Europaskolan i Stränkan. Vilka underbara människor som gick i den klassen, det var superkul att träffas igen och catch up lite på de senaste sju åren. Vi träffades hemma hos mig för lite vin, sen tapas och booty shake nere på stan, a fabulous night! Redan nästa vecka ska vi träffas några stycken igen och ha lite tacoskväll. Man saknar "the good old days" i Strängnäs, när klassen var som ens andra familj...

Lite bilder från evenemanget:

  
  

Kommentarer
Postat av: ola

Nej! Missade jag reunionen den här gangen ocksa. Fan. Jag som nästan gatt Europa. Eller i alla fall fatt dag för dag redovisad för mig under förfester med Sofia, Sofie, Ullis, Lina m fl



Europa, Europa vad vore jag utan dig.

Postat av: Ander

Haha! Stoffe behöver klippa sig tror jag!

2008-10-15 @ 11:26:54
URL: http://www.mil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback