Home sweet home!

Så var man hemma igen. Tio dagar i Kina kändes som så mycket längre, totalt miljöombyte och i stort sett isolering från det vanliga livet bidrog säkert till det. Det var i vilket fall som en helst en underbar resa! Jag får berätta om den lite grann i omgångar tror jag, för att ni ska stå ut... Det hände så otroligt mycket, men jag får väl välja ut några guldkorn vartefter! =)

Härligt att vara hemma i Sverige dock, särskilt när man möttes av detta vädret! Var uppe i gryningen i morse (jet-laggad) och gick en morgonpromenad längs vattnet, helt underbart. På en timmes promenad i någotsånär centrala Stockholm mötte jag endast en bil och en människa som var ute och sprang, vilken kontrast mot det hysteriska Beijing som jag lämnade mindre än ett dygn tidigare!

Well, nu gäller det att ladda om batterierna. på tisdag åker jag till Barcelona för en lite annan typ av semester! Jag tror att uppladdningen görs bäst med lite sol och grillning, kanske en och annan bira! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback