Back in Business

Så var man tillbaka i verkligheten igen efter ett par fantastiska veckor av jul och nyårsfiranden. Lagom som jag tänkte sätta mig här och bjuda på en fantastisk bildkavalkad från dessa veckor upptäckte jag att jag måste ha glömt kameran hemma hos pappa, så det får skjutas på framtiden.

Well, jag är alive and kicking och ganska så laddad inför att gå tillbaka till jobbet på onsdag, om det inte vore för näsan som bara rinner och snörvlar, men jag antar att det hör vintern till. Ikväll så vankas det i vilket fall som helst firande av trettondagsaftonen tillsammans med mina flickor, jag tror att det vankas tacos, smaskens!


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Trevligt att du är tillbaka Sofia!.

Jag börjar också jobba imorn, skall bli skönt tycker jag. Jag tror nog att ni har PIN-kod på passerkorten. Annars skulle säkerheten bli för låg.



/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback