Fullt ös

Idag har jag och min vän Sofie övat inför framtida föräldraskap genom några timmars barnvaktande av min systerson Samuel. Det var fullt ös i flera timmar och såväl besök på Macke Donkan som i Kronobergsparkens parklek avverkades. Man kan lugnt säga att det var bra drag idag. Och det var slagna hjältar som slutligen däckade i soffan på eftermiddagen framför reprisen av Let's dance, den slagnaste hjälten av alla var nog den lilla mannen som slumrade så sött....

Sofie ska ha en extra eloge som dagens hjälte då hon fick vara Samuels häst och galoppera runt i centrala huvudstaden med gossebarnet skrattandes och skrikandes på ryggen! =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

och Samuel kommer gärna flera gånger och då SKA han sova över HOS DIG när han fått sova på dagen. Han är som ett marsvin i snurrhjul just nu;-) Han fick väl inget godis...??? Phu!



Men han hade roligt i alla fall. Det är huvudsaken.

2009-01-11 @ 21:25:47
Postat av: emelie

jag tänke hjälpa dig och mig själv lite.. finns en sida man kan samla poäng genom att värva andra osv.. eller andra enkla sätt.. så kan man vinna presentkort på HM, Ginatricot, Kicks eller någon annan favoritaffär! http://www.gratismode.se/?c=7396



2009-01-13 @ 14:52:04
URL: http://jagetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback