Ny stajl

Idag har jag och min webmaster Mange ägnat eftermiddagen åt en fullständig make-over av min blogg, visst blev den ganska så tjusig!? Det har ju gått nästan två år sedan den senaste omstajlingen så det var hög tid med lite uppdatering. Mange är verkligen enastående, jag är mycket imponerad och nöjd, trots att han hela tiden försökte övertyga mig om att "less is more", jag ville hela tiden ha mera rosa, mera glow och mera stjärnor!! Jag tror trots allt att han hade rätt, den känns superglammig ändå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt!

2009-01-25 @ 19:47:55
Postat av: Niklas Eriksson

Grymt snygg layout ni har fått till. En av om inte den snyggaste jag läser iallafall. Den är väldigt sober och stilren. Gillar ditt foto i headern. Såg även att det var ny bild på bloggerskan i vänsterspalten också, mycket snyggt. Så du får 11 poäng av 10 möjliga!

/Mvh Niklas

Postat av: Anitha

Mange är ju en tillgång, i många avseenden! Snyggt som bara den!

2009-01-25 @ 20:03:37
URL: http://anithas.blogg.se/
Postat av: Ma

Alltså, har det gått två år!?

2009-01-25 @ 20:05:53
Postat av: Jenny

Very nice!

2009-01-25 @ 22:11:56
Postat av: Sofia

Niklas: Det var inga dåliga poäng, min webmaster kommer att bli mycket nöjd!!



Anitha: Ja, visst är han. Han kan allt!

2009-01-26 @ 18:36:20
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback