ObaManiac

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fredagar lämpar sig inte för fest. Inte för min del i varje fall. På fredagar är man trött och sliten och behöver ta igen sig efter arbetsveckan. Av den anledningen har jag redan, klockan har knappt slagit 18.00, iklätt mig pyjamas och barrikaderat mig i soffan redo att studera TV-tablån efter äventyr för kvällen!

Ikväll blir det dock mer spännande än så, jag slog nämligen till på Barack Obamas memoarer "Min far hade en dröm", som ju har fått så bra kritik, när jag nyss var i mataffären och handlade. Nu är det min tur att läsa och förvandlas till en "Obamaniac" jag också!

Vilken kväll jag har framför mig! =)

För att inte helt låta mig förvandlas till bokmal/hemmanörd är lördagskvällen tillägnad glamoröst champagne- och cocktaildrickande med mina tjejkompisar. Därefter klackarna i taket nere på stan någonstans, om allt går planenligt. Men först så väntar som sagt Barack. Jag får kanske anledning att återkomma med en recension!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu noterade jag plötsligt att din blogg faktiskt passerat sin treårsdag, vilket såvitt jag kan se har passerat utan någon större uppmärksamhet! Grattis i efterskott!

2009-01-30 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback