Pics

Min käraste mor har skickat mig min kvarglömda kamera, så nu kan jag bjussa på den tidigare utlovade bildkavalkaden från julledigheten. Vi börjar med självaste julen.

Julen spenderades som brukligt är hemma i Eskilstuna, ett Eskilstuna som visade sig från sin allra bästa sida och gnistrade vackert i vinterskrud. Dagen innan julafton samlades vi hemma hos pappa för den obligatoriska skinktillagningen och köttbullerullningen.


Bror David matchar tatoos med ett tjusigt blommigt förkläde som jag personligen tillverkade på syslöjden i femman.


Det är komplicerat att smeta på senapsblandningen, tremannasamarbete är en grundförutsättning


På julaftonsmorgonen föll snön och det blev vitt och juligt. Jag och storebror poserar på altanen.


Pappa och jag poserar framför brasan, julstämning på högsta nivå


Farmor och faster i spänd förväntan inför Kalle Anka


På kvällen for vi in till stan för fortsatt julfirande med brors flickväns familj, det vankades fulklappsspel, väldigt skoj!!


På juldagen tog pappa och jag oss en stärkande promenad.

Det var en bra jul det, om jag får säga det själv. En massa fabulösa julklappar fick jag också, men dom fastnade dessvärre inte på bild.

Stay tuned så bjuder jag inom kort på ännu mera bildkavalkad, från den underbara nyårsaftonen bland annat! =)


Kommentarer
Postat av: Fia

Superfina wellington-boots!

2009-01-10 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback