Ett brev från kolonin

Igår hade min kollega Ralph bjudit hela enheten till sin kolonistuga i Skrubba koloniområde. Lantis som jag är så har jag aldrig varit i närheten av en kolonilott förrut så det var med spänd förväntan som jag satte mig på bussen från Gullmarsplan för att tjugo minuter senare träda in i en annan värld. Det var fasligt gemytligt där bland kolonisterna, alla kände alla och stämningen var på topp! Det blev en härlig dag med grillning, krocket och sol och bad!

Det är härligt att laga lunch utomhus


Ralph och Marie vid badet



Krocket -extreme i gröngräset


André vid grillen


En luftgitarrspaus


Mot kvällen blev det lite kallt, då var Ralph snäll och lånade ut den här klädsamma blå ylletröjan till mig

Kommentarer
Postat av: Roger

Hejsan där! :)



Hehe, hittade ett gammalt inlägg från dig i min blogg så jag tänkte, ja hon bloggar säkert inte mer el så är länkadressen gammal... :)



Fast så var inte fallet, så nu e du sparad i favorit bokmärken... ;)



Hoppas att du har det bra i värmen... ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback