Vilken helg!!

Det där med att helgerna ska ägnas åt rekreation verkar jag ha missat på något sätt den senaste tiden och den här helgen är inget undantag... I fredags blev det hårt party då Tomas Brolin ställde till med kändistät öppningsfest för nya Undici. Som vi har längtat! Partysommaren 2009 är räddad, känns fabulous. Direkt efter några timmars sömn bar det vidare mot Uppsala där mina kära vänner Sara och Jonas deklararerade att dom ska leva resten av sina liv tillsammans och slog till med bröllop på Kalmars nation. Åh, det var så vackert!

Just nu befinner jag mig hemma hos min kollega och vän Cecilia som har erbjudit husrum. Vi ska strax bege oss ner på stan och käka brunch. Mycket välförtjänt. Sedan blir det raka spåret hem och iväg till vallokalen så klart!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback